logo

РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА СВІТЛОДІОДНИХ ЕКРАНАХ В КИЄВІ
LED екрани

Активність сучасного міста змушує всі сфери життєдіяльності підлаштовуватися під свій швидкий ритм. У шаленому темпі ми постійно кудись поспішаємо. Захопити сучасну людину рекламним сюжетом складно, а здивувати – так тим більше. Саме це є причиною для появи і використання в рекламному світі новітніх технологічних можливостей. Завдяки їм, ми можемо не тільки привернути увагу аудиторії різного віку і рівня доходів, але і благополучно конвертувати цю аудиторію в постійних клієнтів вашого бренду. Одним з таких ефективних видів просування в місті Київ є реклама на LED екранах. На сьогоднішній день у власності холдингу «Мегаполіс» знаходиться мережа екранів в кількості 6 штук, а також партнерські екрани в управлінні – 14 штук. Як відомо за статистикою: 90% людей звертають увагу на відео фасади, з них 60% – переглядають ролик до кінця. Відео фасади мають мега-формати, саме це і дозволяє отримати такий високий рівень показників охоплення.

Переваги реклами на LED екранах

Одним з найбільш унікальних переваг розміщення реклами на LED екранах є їх розташування. Всі екрани встановлені на перетині основних транспортних артерій, в центральних частинах міста і на великих ТРЦ. Це дає можливість гарантованого максимального охоплення абсолютно різної аудиторії жителів і гостей нашої столиці. Розглядаючи вартість реклами на LED екранах обов’язково враховуйте всі переваги даного виду рекламної послуги:

  • Завдяки великій площі, яку займає ваш рекламний матеріал, перегляд рекламного повідомлення доступний навіть з великої відстані
  • Гнучкий формат розміщення. Ви отримуєте можливість транслювати різні сюжети з чергуванням і оперативно їх міняти на протязі всієї рекламної компанії. Це дуже зручно, коли ви, наприклад, хочете проінформувати про певну акційну пропозицію
  • Ваша пропозиція доступна для перегляду з 7:00 до 22:00. З огляду на тривалість часу роботи і покази в годину пік, рекламна кампанія отримує максимально можливе охоплення аудиторії
  • Відеореклама завжди виділяється на тлі стандартної OOH та привертає увагу, як пішоходів, так і водіїв та людей, що знаходяться в громадському транспорті

На думку багатьох маркетологів найкраще сприйняття на людський мозок здійснює зоровий контакт. Людина може не чути інформації, яку їй намагаються донести через те, що, наприклад, слухає свій улюблений музичний плейлист, але вона обов’язково зверне увагу на яскраву мерехтливу картинку, що виникла перед очима. При цьому використовуючи оригінальність ідей, враховуючи модні тренди кольорових гам, динамічність сюжету – ми підсвідомо підштовхуємо людину переглянути ролик повністю і запам’ятати головне рекламне повідомлення, закладене в ньому. Команда професіоналів нашої компанії допоможе вам у створенні креативного сюжету і розмістить вашу рекламу на LED екранах в найкращому місці. А з урахуванням того, що у власності компанії є свої носії, ціна реклами на LED екранах вас приємно здивує.

Розміщення на LED екранах

Одним з найефективніших методів просування є розміщення реклами на LED екранах в Києві. На сьогоднішній день у власності холдингу «Мегаполіс» знаходиться мережа екранів в кількості 6 штук, а також партнерські екрани в управлінні – 14 штук.
Команда професіоналів нашої компанії допоможе вам у створенні креативного сюжету і розмістить вашу рекламу на LED екранах в найкращому місці. А з урахуванням того, що у власності компанії є свої носії, ціна реклами на LED екранах вас приємно здивує.
 

  • завдяки великій площі, яку займає ваш рекламний матеріал, перегляд рекламного повідомлення доступний навіть з великої відстані;
  • гнучкий формат розміщення. Ви отримуєте можливість транслювати різні сюжети з чергуванням і оперативно їх міняти на протязі всієї рекламної кампанії. Це дуже зручно, коли ви, наприклад, хочете проінформувати про певну акційну пропозицію;
  • ваша пропозиція доступна для перегляду з 7:00 до 22:00. З огляду на тривалість часу роботи і покази в годину пік, рекламна кампанія отримує максимально можливе охоплення аудиторії;
  • відеореклама завжди виділяється на тлі стандартної OOH та привертає увагу, як пішоходів, так і водіїв та людей, що їдуть в громадському транспорті.
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості