Щомісяця витрати на рекламу збільшуються, а очікуваного потоку потенційних клієнтів так і немає. Напевно, багатьом підприємцям знайома ця ситуація. Холдинг «Мегаполіс» пропонує для ефективного вирішення даної проблеми використовувати нестандартну indoor-рекламу. Завдяки застосуванню програм охоплення в різних локаціях, ми отримуємо постійний потік зацікавленої аудиторії, яка займаючись своїми повсякденними справами і несподівано побачивши рекламний сюжет, легко сприймає його та запам'ятовує вдало замасковану пропозицію.
Завдяки використанню нестандартних прийомів при створенні рекламного заходу, ваш бренд має хороші шанси підвищити рівень впізнаваності і затребуваності в своєму продукті. Для того, щоб переконатись в ефективності і порівняти вартість нестандартної реклами з іншими маркетинговими методами, ознайомтеся з її наступними перевагами:
З кожним роком в містах України з'являється все більше і більше нових локацій, які відмінно представляють себе для розміщення нестандартної indoor-реклами. На сьогоднішній день нам доступні:
- бізнес-центри;
- ВНЗ;
- фітнес-центри;
- ТРЦ;
- будівельні гіпермаркети;
- АЗС;
- кінотеатри;
- поштові відділення;
- супермаркети;
- аптеки, ЛПУ;
- преміум-локації (яхт-клуби і гольф-клуби).
Професіонали холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід роботи, допоможуть визначитися з вибором найбільш вдалого місця для розміщення рекламного матеріалу, а наш креативний відділ поповнить ваш маркетинговий план кращими ідеями і створить всі умови для його швидкої і якісної реалізації. Щоб замовити нестандартну рекламу, зв'яжіться з нашими фахівцями.
- висока частота рекламного контакту;
- можливість якісного використання таргетованої реклами (з урахуванням місця розташування, інтересів, статусу споживачів);
- відсутність рекламного оточення. Поруч з вашою рекламою потенційні клієнти не побачать жодного інформаційного матеріалу інших компаній;
- відмінний шанс для підвищення рівня іміджевих показників та популярності імені бренду.
- тривалі і постійні рекламні контакти зі споживачем;
- використання таргетованої реклами відповідно віку, інтересів, місця розташування;
- відсутність великої кількості рекламної інформації в інтер’єрах навчальних закладів, завдяки чому матеріал обов’язково побачать і він знайде свого адресата;
- високий ступінь ефективності рекламної кампанії.
- можливість вибору цільової аудиторії за територіальними ознаками;
- охоплення забезпеченої частини населення міста, яка відкрито та з інтересом сприймає креативно представлені рекламні пропозиції;
- тривалість і частота рекламного контакту. Відвідування фітнес-клубу не обмежується одним разом, завдяки чому ми збільшуємо шанси інформаційному матеріалу бути побаченим.
- висока ефективність даного методу проявляється, якщо потрібно оголосити про акції, розпродаж або інші вигідні пропозиції торгової точки, що знаходиться в цій будівлі ТРЦ чи поблизу;
- взаємодія з представниками економічно активної частини населення;
- можливість широкого охоплення аудиторії різного віку та соціального статусу.
- широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку;
- ефективне розміщення рекламних оголошень про акції, знижки та інші вигідні пропозиції даного будівельного гіпермаркету.
- неодноразовий і тривалий контакт рекламного матеріалу та відвідувача АЗС;
- можливість використання таргетованої реклами;
- якість контакту з рекламним носієм.
- найкраще сприйняття рекламного матеріалу завдяки позитивному впливу події – походу в кінотеатр;
- тривалість взаємодії рекламованого продукту зі споживачем;
- широке охоплення активної забезпеченої аудиторії;
- ненав’язливість реклами.
- підходить як для великого, так і для малого бізнесу;
- можливість таргетування реклами відповідно до розташування певного поштового відділення;
- невисока вартість контакту з аудиторією;
- миттєвий запуск рекламної кампанії;
- можливість інтегрувати в рекламний ролик QR-код для переходу на сайт клієнта.
- відбувається прямий вплив на споживача, спонукаючи його придбати продукт тут і зараз;
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- реклама на фасаді привертає увагу як відвідувачів, так і звичайних перехожих.
- розміщення в точці продажу в преміальній зоні (прикасова);
- висока частота контактів;
- інформування про акційні пропозиції в кожній окремій мережі;
- широке і швидке охоплення цільової аудиторії з прив’язкою бренд-місця продажу;
- можливість інформування для препаратів категорій OTS, Rx, БАДи.
- можливість таргетування реклами на певну цільову аудиторію;
- значне підвищення показників популярності бренду і пропонованого їм товару або послуги;
- тривалість рекламного контакту.